Schrijf je in op onze nieuwsbrief en verdien € 5,- shoptegoed te besteden bij je eerst volgende aankoop!
© 2024 van zuilen mode
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en verdien € 5,- shoptegoed te besteden bij je eerst volgende aankoop!
Je ontvangt een mail van ons om je inschrijving defitnitief te bevestigen. Zodra je dit gedaan hebt ontvang je van ons een mail met je kortingscode t.w.v. € 5,-.
BESTELLEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Doorloop de volgende stappen om uw bestelling te plaasten:
1. Kies de maat van het gewenste artikel.
2. Klik op: Plaats in winkelwagen.
3. Ga naar het winkelwagentje (rechts boven) en controleer uw bestelling en het totaalbedrag. Een eventuele actiecode kunt u hier invullen.
4. Klik op volgende en vul uw gegevens in. Kies daarna voor de gewenste betaalmethode.
5. U krijgt nogmaals een overzicht van uw bestelling, klik hierna op Betalen en u wordt doorgeleid naar een beveiligde betaalomgeving.
6. Als de betaling is gelukt, krijgt u een bevestiging te zien in uw scherm en ontvangt u ook een e-mail met een bevestiging. Mocht u deze niet hebben ontvangen, horen wij dat graag.
-
BESTELLEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Hoewel wij er te alle tijden alles aan doen om dit te voorkomen, sluiten wij niet uit dat dit kan gebeuren. Mocht dit echter het geval zijn, nemen wij direct contact met u op en wordt het bedrag ook direct teruggestort. Als 'goedmakertje' ontvangt u 10% korting op uw volgende bestelling.
.
BESTELLEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt van ons 2 e-mails aangaande uw order. De eerste e-mail is uw orderbevestiging. De tweede e-mail is de bevestiging van uw betaling. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In de orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order aan u. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs. Wij adviseren u deze dus op uw computer te bewaren en/of uit te printen.
.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Welke betalingsmogelijkheden heeft u?
U kunt bij ons uw bestelling plaatsen en kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden:
- IDEAL
- Creditcard (Mastercard, VISA)
- Paypal
- Bancontact
- Riverty (Afterpay)
Uw betaling wordt afgehandeld door Buckaroo.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Wat is iDEAL?
iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, Knab en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Wat is betalen met creditcard?
U kunt bij ons betalen met de volgende creditcards: Mastercard, Visa.
Kijk voor de algemene voorwaarden om te betalen met creditcard op de website van uw bank.
.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Wat is PayPal?
PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode dat gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of geld op uw PayPal rekening storten. Heeft u een PayPal account dan kunt u met behulp van de betaalmethode PayPal bij ons uw betaling verrichten. Om met PayPal te kunnen betalen heeft u een PayPal rekening/account nodig, u kunt uw PayPal rekening openen op: www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor bedrijven, consumenten, stichtingen,etc. Heeft u geen internetbankieren maar wel een PayPal rekening, dan is onze betaalmethode PayPal voor u wellicht de perfecte betaalmethode om veilig, betrouwbaar en gemakkelijk uw bestelling, product of dienst te voldoen. PayPal is internationaal en kent geen grenzen en is uitstekend geschikt voor internationale betalingen.
.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Wat is Riverty (Afterpay)?
Met Riverty kunt u uw bestelling na ontvangst, binnen 14 dagen, betalen.
U ontvangt, direct na het plaatsen van uw bestelling, een e-mail met betaallink, waarna u binnen de termijn uw bestelling kunt betalen met een digitale betaalwijze naar keuze.
U gaat, door te kiezen voor achteraf betalen, een betaalverplichting aan.
.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Is uw website beveiligd?
Via een beveiligde lijn leiden wij uw betaling naar de internetkassa, die de afhandeling van de transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd worden via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, gaat Van Zuilen Mode uw bestelling klaarmaken.
.
BETALEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Zijn de weergegeven prijzen incl. BTW?
De prijzen zijn incl. BTW.
.
VERZENDEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 15:00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. Indien wij moeten afwijken van deze termijn, stellen wij u daarvan direct op de hoogte. Afhankelijk van Post NL, heeft u de bestelling binnen 1 á 2 werkdagen in huis. U kunt de bestelling volgen middels de Track & Trace code die per mail ontvangt wanneer de bestelling ontvangen is door Post NL.
Bij een afleveradres buiten Nederland, duurt de bezorging enkele dagen langer. Tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar uw bestelling binnen 3 werkdagen aan u te verzenden.
Schoenen worden verzonden door onze partner Van den Assem Schoenen. Hiervan is de levertijd 3 werkdagen.
.
VERZENDEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Wie bezorgt mijn bestelling?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.
U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden, met een Track & Trace code van Post NL.
Wanneer u niet thuis bent bij afleverpoging 1, zal de chauffeur trachten uw pakket bij de buren af te leveren of bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt.
Als dat niet lukt, zal de chauffeur de volgende werkdag een tweede poing doen.
.
VERZENDEN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Moet ik verzendkosten betalen?
Uw bestelling boven de 50 euro wordt gratis verzonden. Bij bestelling met een aankoopbedrag van 50 euro of minder, worden 5 euro verzendkosten in rekening gebracht.
.
KLANTENSERVICE ⋅⋅⋅ Hoe krijg ik contact met Van Zuilen Mode?
Onze klantenservice staat iedere werkdag van 09:00 tot 17:30 uur voor u klaar. U kunt uw vraag per e-mail aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden. U kunt een e-mail sturen middels deze link: Contact Pagina
Heeft u liever persoonlijk contact? Dat kan! U kunt ons op werkdagen bereiken van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur, via telefoonnummer 088-1168811.
.
KLANTENSERVICE ⋅⋅⋅ Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?
Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij u helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.
.
KLANTENSERVICE ⋅⋅⋅ Waar kan ik met mijn klacht terecht?
In geval van een klacht over een besteld product of over de afwikkeling van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0183 - 631490 of per e-mail: webshop@vanzuilenmode.nl. U ontvangt hiervan geen automatische ontvangstbevestiging. Klachten die wij via e-mail ontvangen worden binnen 24 uur beantwoordt. Wij bieden binnen 14 dagen een gepaste oplossing voor uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
.
KLANTENSERVICE ⋅⋅⋅ Heb ik garantie op mijn webshopbestelling?
Alle producten die door u bij ons besteld zijn, vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat het door u bestelde artikel datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs tot 6 maanden na aankoop en geldt onverminderd de rechten welke de consument al heeft omtrent garantie en conformiteit. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. RETOURADRES:
Van Zuilen Mode
Arkelstraat 28-38
4201 KD Gorinchem
KLANTENSERVICE ⋅⋅⋅ Garantieprocedure
Garantietermijn
Op ieder artikel zit standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten
Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heeft u recht op vervanging of reparatie van het product.
U heeft geen recht op garantie indien:
- De schade is ontstaan door opzet of nalatigheid.
- Er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage.
Garantieprocedure
Als een door u besteld artikel na ontvangst niet in orde blijkt, neemt u dan alstublieft direct contact met ons op. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om dit met u op te lossen. De kosten voor het retourzenden van een terechte klacht of defect artikel is voor de rekening van Van Zuilen Mode. Wij zullen de verzendkosten met terugwerkende kracht aan u terugstorten.
.
KLANTENSERVICE ⋅⋅⋅ Reviews
Wij verzamelen onze reviews via het platform van Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews over onze winkel en webshop zijn gescherven door onze echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Meer informatie hierover vind je op de informatie-voor-consumenten
Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van kiyoh.
RETOURNEREN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?
Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor eigen rekening. Dit doen wij om te voorkomen dat het aantal retouren de spuigaten uitloopt en wij onze webshop niet meer rendabel kunnen houden. Daarbij zijn wij van mening dat we op deze manier een positief aandeel hebben in het tegengaan van milieuvervuiling door het terugdringen van verpakkingsmateriaal en brandstof.
Op uw retourformulier vind u een sticker die u kunt plakken op de retourzending. Wij adviseren u een retourzending altijd te laten versturen met pakketpost, zodat u een Track & Trace code krijgt. Zo is uw retourzending gemakkelijk te volgen.
Indien er sprake is van een klacht of tekortkoming aan onze kant, vergoeden wij uiteraard de gemaakte verzendkosten in overleg.
.
RETOURNEREN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling retourneren. U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, na herroeping heeft u nog 14 dagen om de producten terug te sturen.
U ontvangt het retourformulier naar Europees model bij de aflevering van uw bestelling, waar u, indien gewenst, gebruik van kunt maken. U kunt het modelformulier voor herroeping terugvindenvia de volgende link; https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx
Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen of dat u het artikel wenst te ruilen. Tevens vindt u op het retourformulier het retouradreslabel dat u kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen.
Hierna kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer.
Kosten voor retourzending binnen en buiten Nederland zijn voor eigen rekening.Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontbinding terugstorten.
Indien u slechts een deel van de bestelling retour stuurt, worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht ook kostenloos retourneren via één van onze winkels.
Indien producten zijn beschadigd kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode. Voor verdere vragen en/of toelichting kunt u contact opnemen via webshop@vanzuilenmode.nl.
RETOURADRES:
VAN ZUILEN MODE WEBSHOP
Arkelstraat 28-38
4201 KD Gorinchem
RETOURNEREN ⋅⋅⋅⋅⋅⋅ Kan ik afgeprijsde artikelen retour sturen?
Retourneren van producten in de uitverkoop is ook mogelijk. Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
.
MAATVOERING ⋅⋅⋅⋅⋅⋅ UK/FR/US/IT
Wij rekenen alle maten om naar de Nederlandse confectiemaat.
U kunt dus het beste kiezen voor uw reguliere confectiemaat, bij twijfel of maatadvies kunt u ons natuurlijk altijd bellen op 088 1168811.
.
Maandag Op afspraak
Dinsdag 10.00 - 17:30 uur
Woensdag 10.00 - 17:30 uur
Donderdag 10.00 - 17:30 uur
Vrijdag 10.00 - 17:30 uur
Zaterdag 10.00 - 17:00 uur
Check hier wanneer wij koopzondag hebben.
© 2024 van zuilen mode